reklama

Súdruhovia prečo?

Tento mesiac parlament rozhodoval  o novele zákona o zdravotnom poistení, ktorá mala  jediný cieľ – preniesť vykonávanie ročného zúčtovania zdravotného poistenia na zdravotné poistenie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Katarína Cibulková
Katarína Cibulková 

Súdruhovia, prečo?

Poznáte ten starý vtip ešte z čias pred 89. rokom ? Starý a možno poviete neaktuálny. Lenže aj teraz predstava, ako opitý chlap kľačí nad kanálom a lomcuje jeho mrežami za plačlivého volania „Súdruhovia, prečo?!", vyvoláva úsmev . Smiešne. A zároveň aj smutné. A dokonca, dovolím si tvrdiť, aj aktuálne.

Tento mesiac parlament rozhodoval o novele zákona o zdravotnom poistení, ktorá mala jediný cieľ - preniesť vykonávanie ročného zúčtovania zdravotného poistenia na zdravotné poistenie. Zdravotné poisťovne majú údaje o príjmoch zamestnancov, lebo im ich zamestnávatelia mesačne posielajú. Návrh zabezpečoval, aby zdravotné poisťovne z Daňového riaditeľstva získali aj ostatné údaje potrebné k zúčtovaniu poistného. Nezasahoval do výpočtu, minimálne ovplyvňoval verejné financie. Len to, čo mimoriadne zaťažovalo malých a stredných podnikateľov sa presunulo na zdravotné poisťovne, aby to robili na profesionálnej úrovni. Čo musí opozičný poslanec urobiť, aby návrh zákona, s ktorým, mimo iné, súhlasili aj zdravotné poisťovne, aby bol jeho návrh prijatý?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zákon bol v prospech ľudí, v súlade s programovým vyhlásením vlády....

Tak sa pýtam, súdruhovia : PREČO?

Katarína Cibulková

Katarína Cibulková

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pôsobím akoposlankyňa Národnej rady Slovenskej republiky za SDKÚ-DS, som členkou Ústavnoprávneho výboru SR a Mandátového a imunitného výboru SR.Od roku 1998 som poslankyňou Mestského zastupiteľstva mesta Piešťany a v novembri tohto roku som bola zvolená za poslankyňu do zastupiteľstva Trnavského samosprávneho kraja. Narodila som sa 14.januára 1962. Som vydatá, mám dcéru Dominiku. Vyštudovala som právnickú fakultu Univerzity Komenského v Bratislave. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu